søndag 5. mai 2013

Shopping på Finn.

Dere skal få ett innblikk i litt av interiør delen av huset vårt. De som kjenner meg vet at jeg følger mye med på Finn og prøver å plukke opp ting vi liker. Prisen er jo lave i forhold til ny pris, også finner ein ofte ting som er litt særegene.

Litt dårlig bilder, det er jo greit;) Det skal jo bare være en liten sniktitt.



 Sjenk med snirkler. Skal ikke beholdes slik, Bente må jo ha noe prosjekter etter at vi er ferdig med huset :)


 Idee og tanken min var bruke rammen på dette speilet til helt noe annet. Men den var alt for stor til det den skulle brukes til. 
Da fikk Bente et veldig fint speil av meg.
Da steg jeg en del hakk på BRA MANN skalaen.


Men å få disse på plass er langt frem i tid. Faktisk enkelt av tingene som er vist her er det nok et par år til de er på plass. Håper dere er like tolmodige som oss;)

1 kommentar: