søndag 24. juni 2012

Vente vente....

 Når me vente på fagfolk, så må me finne på noge aent å gjer.....se blomstene vokse
......klippe plen og frese kanter. Me var så heldige at gartner Tove meldte seg frivillige til å frese rundt i hagen på jakt etter ugress og høge gresskanter. Og de kan du sei det er mange av;)

Ellers så har me fått pakka nesten all. Ein del er kjørt heim til Hålandsmarka, mens resten er i huset. Eg har fått pakka og organisert i scrappetinga mine, som eg egentli burde fått kjøpsforbud for de neste 15 åra;)
Heilt rart og tomt nå. Tv, sofa og eit ikea skap igjen.
Me har og vært ein del runder på Ivar med boss. Det har samla seg opp ein del hageavfall og isolasjon som vi ikkje har fått heve pga streiken. Men nå var det veldig good å endelig få det vekk.

Me hadde egentlig tenkt å bare pusse opp kjøkken og stue, for det var det finansene våre tillot. Men nå har me fått gledelig beskjed om at me kan få meir lån når me får ny takst på huset, så då kan me få pussa opp heile første etage. GLEDE! For ein lettelse å få nytt bad seie eg bare. Det me har nå er ekkelt, ekkelt!


2 kommentarer:

  1. Må sei Tove va ganske snaisen som freser! :) og du må bare sei viss du ska donere bort litt av scrappesakene. Nå komme eg jo snart hjem igjen, så kanskje eg må prøve meg på ny! ;)

    Litt trist at eg ikkje får ta en siste farvel med den gamle leiligheten, hadde eg bare visst det va siste gang eg såg den i januar...
    Og en siste ting: gleeede meg til å gå på do på nyoppussa bad! high-five for den!!! :)

    Lykke til videre, stå på! dokk e gode <3
    xoxo Fjortis-girl

    SvarSlett
  2. Sikkert litt greit md ein liden "pause" og kanskje, bare ikkje d bler for lenge:)

    Men hagen trenge og litt omsorg..(off, eg har kje fått ti t min egen hage!)

    Ikkje feil å få pussa opp badet nei, gamle bad e vell ikkje heilt å foretrekka nei...hehe, men bler bra t slutt :)

    Klem Junhild

    SvarSlett