søndag 9. september 2012

Beste arbeidsmannen: Sten Speedove Simonsen

Eg hadde jobbehelg i butikken men heldigvis kunne Sten Ove stille opp i mitt fravær. Og eg må sei han jobbe NESTEN like fort som meg;) Når eg kom fra jobb hadde han renska panelet på østsiden av huset, tetta igjen vinduet som de hadde tatt ut, og isolert på innsida av veggen. Ein herlige følelse å komme å se at så mye var gjort:)

Her ser dere vinduet er vekke. Litt merkelig å fjerne vindu, som regel vil ein gjerne ha mest mulig lys, men siden dette vinduet hadde havna i walk-in skapet så hadde det ikkje akkurat vore praktisk. Me fekk til og med plasta den dagen før Sten O kasta inn handkleet:) Men så fant me jo ut at me ikkje skal plaste der så badet skal være, så då må halvparten av plasten vekk, men det er easy peasy:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar