onsdag 27. mars 2013

Påsketur, ingenting er som påske tur.....


..... det blir ingen påsketur. Ja nå ha alle rømt til hytte, båt eller campingvogn.  

Vi har gjort oss klart til påska med å sjåppe inn en del ting.
 Klarer dere gjette hva vi skal bruke påska vår til da?

Etter en liten tur på Klepp, og 15 minutter med banning og litt knotting så vips ble det til dette.

Jepp, nå er det slutt på tunge løft, vi har fått oss en gipsheis. Så nå kan jeg faktisk gipse taket alene mens Bente kler veggene.

 Har fått handla inn slik at vi har noe å jobbe med i påska.  Det er bare en liten ting: Hverken jeg eller Bente  huske hva de presseningene jeg kjøpte er til. (Klør meg i hodet)

 Så tok jeg en tur og fylte opp TransporTor med noe småtteri, Jeg følte jeg måtte ta et lite bilde av bilen, for alle stirra så veldig rart på meg der vi cruiset av sted. 
Go figure.


Uuuups regna litt på morroa, her er det 60 plater. 30 gips og 30 veggspon til sammen den nettevekt av 1539 kg. Jaja my bad at TransporTor ikke klare 1,5 tonn.


Jippi det er grill sesong igjen.


Bente har vært mer i det husmoraktige hjørnet og handla inn til mat til påske kosen i solveggen ;)
Vi har det vel ikke så dårlig selv om vi ikke er på hytta?

1 kommentar:

  1. Dokke e så flinke, nå bler d flott når dokk får gips og sponplater opp vett du;) og grillmaten såg heller ikkje feil ud:) me har nå hatt to fine dager i fjellet, mn nå ska me tbage t byn å pussa opp og jobba med bryllupsforberedelsane:) så dokk e kje aleina:)

    God påske!

    SvarSlett