søndag 29. juli 2012

Nesten ferdig med all riving

Siste rest av platene sko ut i dag, Utrolig irriterende som dåkk ser at platene på veggen går bak stenderverket på neste vegg. Godt me har sinne og motorsag seie eg bare;)


Når ikkje platene vil ut, så SKAL de ut! Fram med motorsaga!

Masse masse vepsebol på loftet. Heldigvis var de tomme alle sammen. Og ein siste titt på den flotte soverommsveggen før han blir historie på Ivar.

Denne gang var me så heldige å få besøk av søstrene mine Tone og Elin. De var meir enn klar til å rive siste restene av soveromma og taket. I mangel på vernebriller blei solbriller tatt i bruk, funka fint det og;)

Sagequeen, Tone fekk skikkelig draget på saga. Ein store haug som vente på å bli saga opp på framsida og ein enda større haug på terrassen. Blir nok eit par kvelder med saging på meg. Men men, eg slekte jo på far så då ligge de jo i genene;)

Alltid godt me ein is etter ei harde økt! Hekken i bakgrunnen ser ut til å trenge ein stuss den og;)

Litt fint må me ha det innimellom. Her er det eine bedet foran huset etter eg gravte det opp for andre gang;) Var på Ivar og spadde oss litt jord. Godt med noge gratis.

Ved, ved og meire ved.  Her er vel 1million av huset vårt;)

Alt er reve reint og det mangle bare ein liten boks som er badet igjen. Me vente på rørleggeren så han kan koble til "badet" nede i kjelleren så me kan rive det oppe.


Då var me i gang med å skifte asfaltplater rundt vindua. Siden de nye stuevindua er større enn de gamle måtte det nye plater til. Den eine kvelden stod me til halv 12 å saga plater for å få huset tett før vi reiste heim. Sikkert veldig populære blandt naboene då;) Hrm;)

Me er veldig påpasselig med HMS arbeidet i huset. Veldig viktig å bruke hørselsvern og vernebriller og sånt...;)

Sitat fra far: "Enten så detter eg eller så dette platene"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar